pondělí 6. září 2010

To nejsou Rusové – to jsou Hippie!!!... (9.8.)

Typicky ruské: jste ve městě, nic netušíte - koordinátorka vám kolem oběda zavolá, že potřebuje nutně zítra ráno váš pas, aby zažádala o prodloužení víza - váš pas je od vás vzdálen 4,5 hodiny cesty....
Typicky české: koordinátorce vynadáte, proč vám to neřekla předevčírem, když jste se viděly – koordinátorka nechápe, za co jí nadáváte – je to ruska...
Typicky hippie: koordinátorka vám řekne, aby jste po příjezdu do vesnice vzali svůj pas a zanesli ho do sousední vesnice, domu čp. 38, tam bydlí Sergej a ten zítra ráno jede do města...
Asi jsem taky trochu hippie, protože jsem šla cca 3km do sousední vesnice a dala svůj pas do ruky cizímu Sergejovi, kterého jsem viděla poprvé v životě...
Pak jsem o pasu asi 4 dny nic nevěděla.
Ale vše dobře dopadlo a pas už mám dokonce zpátky (jen nevím kolik padělků si stihli za tu dobu udělat :-))

Žádné komentáře:

Okomentovat