pondělí 6. září 2010

Návštěvníci... (16.8.)

Nastal den, kdy za mnou přijede první a myslím, že taky poslední návštěva. Novomanželé Královi se vypravili na svatební cestu do Ruska, dva dny strávili v Moskvě a pak jeli za mnou do Voroněže.
Na letiště jsem samozřejmě na čas nestíhala, ale i tak jsem s hodinovým zpožděním dorazila tak akorát. Pro mě hlavní problém nastal ve chvíli, kdy jsme se s Luckou a Kubou potkali. Začala jsem na ně mluvit česky, ale ten slovosled byl nějaký divný. Trvalo mi to asi dvě věty, než jsem se ustálila v české gramatice i tak jsem si občas nebyla jistá, jestli to co říkám, je česky správně :-)
Jako uvítací zážitek byly dvě hodiny čekání na letišti na bus a pak hodinová jízda do města. Myslím, že pak příjemnějším uvítáním byla klasická mezinárodní párty u Michala v bytě.

Žádné komentáře:

Okomentovat