pondělí 6. září 2010

Opravdové dobrovolnictví... (6.8.)

Výjimečně jsem se do Voroněže vypravila v pátek, protože naši američtí přátelé v sobotu a neděli postupně odjížděli. Takže bylo potřeba udělat party na rozloučenou a v sobotu jim říct „goodbye“. Někteří byli rádi, že jim mohou říct goodbye :-)
Hned jak jsem vyšla z nádraží, potkala jsem Lukase (německý dobrovolník) a prý jestli mám čas. A já na to, že mám. Tak jsme šli společně do domu mládeže, kde jsme pomáhali třídit oblečení pro lidi, kterým tady při požárech shořely domy. Oblečení věnovali lidi buď přes sbírky města nebo přes církevní sbírky. Paradoxně na to, že se teploty stále pohybovaly okolo 37°C, byla většina oblečení zimní. No snad se jim bude hodit později. My jsme se s Lukasem při práci opravdu bavili, protože to bylo jako v sekáči a některé modely fakt stály za to :-)
Rozlučkový večer jsme zahájili piknikem ve voroněžském Dynamo parku a pak jsme pokračovali na koncert do nově otevřeného klubu Barack O’Mama, kde jsme se potkali se skupinou našich známých - španělsky hovořících studentů. Ve výsledku jsme vytvořili asi 40ti členou mezinárodní skupinu a sekuriťáci se s námi při odchodu z klubu nadšeně loučili a říkali, že takovou párty ještě nezažili.
Ti, kteří toho ještě neměli dost, se vypravili do ulic města. Po cestě jsme potkali pouliční kapelu, tak jsme ještě asi hodinu tančili a okolojdoucí místní na nás celkem nevěřícně zírali. Prostě večírek v mezinárodním stylu...
Nakonec se ti, kteří vydrželi, odebrali pokračovat k Michalovi do bytu. A někteří slavili odjezd američanů tak důkladně, že poslední návštěva se z Michalova bytu vypotácela v pondělí odpoledne :-)
Soukromě jsme tento večírek pojmenovali „Noc z pátku na pondělí“

Žádné komentáře:

Okomentovat