středa 29. prosince 2010

Zpátky doma... (28.12)

Jaké to vlastně bylo??? Bylo to poučné, zábavné a chci ještě!!!

Takže na nabídku vrátit se do Voroněže pracovat jsem kývla a vypadá to, že na začátku února zase mizím... na jak dlouho netuším, ale už jsem začala uvažovat o tom, že bych koncem léta jela k moři na Krym :-)
Tady jsem si zatím zopakovala jaké je to být nezaměstnaná. Paní na úřadu práce byla mimořádně nechápavá a pro jistotu mi řekla, že moje dokumenty (které jsou všechny v angličtině) nechce a když jsem odcházela, viditelně se jí ulevilo :-)
Vánoce proběhly v klidu a zjišťuju, že se tady vůbec nic nezměnilo a že teď budu mít asi dost času dodělat fotky...
A hlavně se těším až začnu psát znovu o Rusku :-)

1 komentář:

  1. náhodou jsem objevila tento blog a jsem nadšená! V létě jsem strávila ve voroněži úžasné dva týdny, mám tam přátelé a rozhodně se tam chci vrátit, stejně tak jsem byla v Divnogorje, navštívila tamní pravoslavný klášter, strávila úžasné dva večery konverzací s igumenem Klementem. až dnes dodělám práci, celé to tu pročtu! :)

    OdpovědětVymazat