středa 29. prosince 2010

Vánoční večírek ... (13.-18.12)

Od pondělka se celý týden nesl ve znamení meetingů v kanceláři a plánováním a chystáním vánočního večírku. I když oficiálně moje dobrovolná služba skončila 11tého prosince, stejně mě moje šéfová ustanovila jako osobu zodpovědnou za celou akci. Upozornila jsem ji, že to pro ni mileráda udělám, ale pokud mě bude tlačit ke zdi, tak se můžu kdykoliv sbalit a odjet. Docela to zabralo a konečně jsme začali něco dělat. Dokonce jsme s novou dobrovolnicí Veronikou stvořily adventní kalendář.
Moje žačky v jazykové škole mě ve čtvrtek mile překvapily – po desáté hodině se mnou byly schopné odpovídat na jednoduché dotazy a začaly konečně trochu mluvit :-) a to jsem si myslela, že se mnou se česky nikdy nenaučí...
V pátek pak proběhla akce poměrně bezproblémově. Jenom jedna ruska se po mojí prezentaci českých vánoc dost vyděsila a řekla mi, že neví jestli si svou lednovou cestu do Prahy nerozmyslí. A to jsem jim jenom barvitě popsala jak se u nás zabíjí ryba... Dále jsme prezentovali vánoce ve Španělsku, kde tlučou do polena aby jim dalo dárky a Nizozemského Mikuláše, který chodí s černochem a zlobivé děti odnáší do Španělska...
Jinak jsem se pokoušela se všemi se postupně rozloučit a všechno dodělat, ale to bych asi nebyla já kdybych to všechno stihla... Jako vždycky :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat