středa 23. února 2011

Hergot, je tu zima...

Řeč není o ničem jiném než o počasí, které začíná docela zásadně ovlivňovat psychiku cizinců. U nás – lidí nezvyklých, se z neustálých teplot hluboko pod bodem mrazu objevuje nemoc, kterou jsme společně nazvali „tiché šílenství“. Už více než dva týdny se teploty drží mezi -23 a -19 (větší teplo máme i doma v mrazáku)a ty dobrovolníky na severu, kde je ještě větší zima, upřímně lituju. Neustálá zima se začíná podepisovat hlavně úbytkem energie s nepravidelnými výkyvy. Mluvíme o situacích, kdy se teplota přehoupne například na „příjemných -14“ a člověk z této změny začíná pociťovat nefalšovanou dětskou radost. Moje spolubydlící se posledně začala hystericky smát jak je šťastná. Na otázku proč odpověděla, že proto, že je venku jen -15 a dneska jí možná po cestě do práce nezmrznou vlasy. Předevčírem jsem se hystericky smála já, protože bylo -28 a byla mi neuvěřitelná zima.

5 komentářů:

  1. Áááá... Čau Očko,
    KONEČNĚ nějaké nové zprávy ze země ruské, zase budu mít občas v práci co číst na uklidnění :)
    Nicméně přeju brzké oteplení aspoň na těch -15°C a co nejméně stavů toho "tichého šílenství" Já šílím tady z mínus devíti po ránu, takže ti to vůbec nezavidím.
    Opatruj se!

    Vít

    OdpovědětVymazat
  2. Nazdar Palomo, bílá holubice! :)

    Při čtení tvého postu mě napadly úplně stejné myslenky jako Víťu - ano, šílíme z teplíčka -9°C :-D

    Zimě/teplu (-9) zdar a ať se vede jak nejlépe to bude možné! :)

    Jana Mačka

    OdpovědětVymazat
  3. "Its fucking, fucking cold!" - 31 dva dny kdy jsem čekal na zastávce. Dnes je tropických - 10:-) juchůůů, long live frozen desert in Nižný :-)

    OdpovědětVymazat
  4. nezoufej děvče, jaro je se blíží i do ruska (hlásili z Petrozavodsku, že teplota stoupla z -25 na -20), tady je plus dva, sauna :-) objímám z Prahy! Jirka

    OdpovědětVymazat
  5. Drž se, zmrzlino.
    Kanada hlásí oteplení: příjemných -20. Ještě v pátek tu bylo - 35. Neskutečná zima, to normálně bolelo...

    OdpovědětVymazat