pátek 7. října 2011

Nervy na pochodu... (03.10.)


Musím sebekriticky přiznat, že na to abych se rozčílila mi stačí málo. Jsem holt výbušná povaha a už s tím asi nic moc nenadělám. Například, když 3 dny někdo v Lotyšsku v jedné nejmenované organizaci, se kterou musím urgentně mluvit, nezvedá telefon. To se pak během pár vteřin celý lotyšský národ mění v tlupu neandrtálců s namrzlým mozkem, kteří ještě nepřišli na to, k čemu se telefon používá.
I moji dobrovolníci už dobře ví, že na to aby mě vytočili, jim někdy stačí jen se na mě podívat. A všichni ví, že když mě vytočí, tak bývám nepříjemná.
Tak mi sakra vysvětlete proč to ti lidi dělají???
(Některé jsem začala podezřívat, že to mají jako adrenalinový sport...)

2 komentáře:

  1. No, nekdy i jini lide (i ti, co je povazujes za slabsi jedince) chcou rict, kdyz uz ne nazor ci nedej boze postreh, jak se treba maji nebo ze prsi. A nekdy jim to stoji i za to te vytocit ;)

    OdpovědětVymazat
  2. co dělají? občas se na tebe podívají? To bys jim mohla tolerovat, Pavlo :-) No, čert ví, jak by to po roce semlelo mě... Drž se tam... Jirka

    OdpovědětVymazat