pondělí 29. listopadu 2010

Ruská zima klepe na dveře... (30.11.)

Sněžííí.... jupííí.... !!! Teda ono sněžilo už přede dvěma dny, ale roztálo a zamrzlo. A dneska za tři hodiny napadlo 10cm sněhu. A před půl hodinou začalo pršet.

To, že nejdřív roztálo a zamrzlo by nebylo nic strašného. Rusové se ukázali za volantem nejen jako zdatní řidiči, ale také jako zdatní bruslaři. Ovšem s tím sněhem nevím nevím... Samozřejmě, že uhrnovače tu nevyjely a sněhu přibývalo a přibývalo. Na autobus z práce jsem čekala přes 25min (normálně jezdí každých 5 minut) a v autobuse bylo tolik lidí, že když jsem se tam nacpala, bylo to reálně jako sardinky v konzervě. Divila jsem se, že mi nepraskla smetana. V kabelce. :-)
A aby jsme se z té krásné ruské zimy neradovali moc dlouho, začalo do toho pršet. Zítra ráno se mi ven fakt nechce...
Ještě jsme s holkama na bytě prosondovali předpovědi počasí, které zatím vypadají jakože ne pro Voroněž, ale pro Kocourkov – pondělí -5°C, úterý -11°C, středa -29°C, čtvrtek -32°C, pátek -25°C, sobota -6°C....

Žádné komentáře:

Okomentovat