pátek 5. srpna 2011

Odcházení... (30.7.)

Dneska nám odjela Agáta. Polská dobrovolnice, která tu byla 5 měsíců a která byla dneska ráda, že jede domů. Byla fajn.
Zítra nám odjede Monika. Polská dobrovolnice, která tu byla 5 měsíců a která dneska řekla, že se chce do Voroněže vrátit. Doufám, že se ještě uvidíme.
V sobotu odjela Heidi. Moje německá spolubydlící, která je tu skoro rok. V sobotu ráno na mě skočila do postele, vlepila mi obrovskou pusu a řekla, že se uvidíme za měsíc. Kdybych neměla tak příšernou kocovinu, tak jí vynadám, že mě budí a půjdu jí zamávat z okna.
Minulý týden odjela Anya. Moje ruská spolubydlící, která se mnou bydlí půl roku a někdy jí přeskočí.. Čas od času vidí v našem bytě duchy (ruské strážce domova "Domovoje") a má z toho ekzém. Odjela do Francie na dovolenou s maminkou a poslala sms, že neví, kdy přesně přijede.
Minulý týden odjel Griša. Můj ruský kamarád s bohatými rodiči. Zlatá mládež. Odjel na dvouměsíční cestu Transsibiřskou magistrálou, do Mongolska a do Číny. Řekl, že až se vrátí, tak zavolá.
Minulý týden odjel taky Váňa. Můj ruský kamarád, kterého chtěli před 14ti dny zavřít za nějaký článek v novinách o svobodě slova. Nejdřív jel navštívit rodiče do Oryolu, pak do Moskvy, pak do Petrohradu a pak do Polska... nejsem si jistá jestli se vrátí.

Je hrozné vzbudit se v podvečer se strašnou kocovinou a nemít si komu postěžovat, jak je vám špatně a slíbit, že vodku už nikdy pít nebudete.

Žádné komentáře:

Okomentovat